Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Artykuły i poradniki analiza IT

Strategie cenowe w zarządzaniu produktem
2020-08-04 14:36:27

Strategie cenowe, zarządzanie ceną stanowią istotny element procesu product management-u. Umiejętność dobrania odpowiedniej, z punktu widzenia celu biznesowego, strategii cenowej dla produktu i konsekwentne jej realizowanie jest jedną z kluczowych kompetencji każdego product managera.

Artykuł Strategie cenowe w zarządzaniu produktem
TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?
2020-07-08 12:06:47

Nie ma szkolenia sprzedażowego, reklamacyjnego lub z obsługi klienta, podczas którego przynajmniej jedna osoba nie powie, że chciałaby wiedzieć jak poradzić sobie z trudnym klientem. Na pytanie "jaki to trudny klient?" zazwyczaj słyszę odpowiedź - "agresywny".

Artykuł TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?
7 umiejętności miękkich, które rozwiną Twoją karierę
2020-02-25 14:53:26

Każdy z nas posiada w życiu cel, do którego zmierza. Bez względu na to, czy dotyczy on rozwoju osobistego, kariery zawodowej, czy też współżycia społecznego — dążymy do doskonałości.

Artykuł 7 umiejętności miękkich, które rozwiną Twoją karierę
Category management. Szkolenie na 5
2020-01-17 12:12:55

Category management (zarządzanie kategorią produktów) to, według najprostszej definicji, strategia zarządzania grupami produktów przez partnerów handlowych, której celem jest maksymalizacja sprzedaży i zysków poprzez kreowanie jak największej wartości dla klientów oraz zaspokojenie ich potrzeb.

Artykuł Category management. Szkolenie na 5
Prawo transportowe. Udane szkolenie
2020-01-16 12:29:00

Prawo transportowe zwykliśmy traktować jako zbiór regulacji, przepisów i norm, którymi kierujemy się organizując, zwłaszcza w obszarze biznesowym, transport i spedycję. Prawo transportowe należy również traktować jako obszar kompetencji, które powinien posiadać manager i specjalista...

Artykuł Prawo transportowe. Udane szkolenie
Szkolenia sprzedażowe
2019-10-03 16:09:52

Szkolenia sprzedażowe podnoszą kompetencje managerów sprzedaży i handlowców funkcjonujących w segmentach B2B i B2C.

Artykuł Szkolenia sprzedażowe
Wycena nieruchomości - w jakim celu się to robi?
2019-07-16 21:17:55

W jakiej sytuacji i jakim celu wykonuje się wycenę nieruchomości?

Artykuł Wycena nieruchomości - w jakim celu się to robi?
Negocjacje zakupowe. Co powinien umieć Kupiec?
2019-04-03 12:43:53

Negocjacje zakupowe, to kompetencja, która jest szczególnie pożądana u Kupców, managerów i specjalistów ds. zakupów. Wynik negocjacji zakupowych wpływa przecież na koszty funkcjonowania firmy.

Artykuł Negocjacje zakupowe. Co powinien umieć Kupiec?
TECHNIKI, METODY I ETAPY SPRZEDAŻY
2018-08-02 15:06:06

Sprzedaż pełni kluczową rolę w biznesie. Kto nie sprzedaje, ten nie zarabia. Warto jednak pamiętać, że konkurencja na rynku nie śpi. Aby ją wyprzedzić i zdobyć jak największą ilość klientów oraz skutecznie sprzedać im towar trzeba zastosować pewne chwyty marketingowe, czyli techniki sprzedaży.

Artykuł TECHNIKI, METODY I ETAPY SPRZEDAŻY
ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI. OPINIA O SZKOLENIU B&O NAVIGATOR
2018-08-02 14:52:18

W dniach 26 - 27 kwietnia odbyło się szkolenie otwarte "Zarządzanie zakupami z elementami negocjacji zakupowych" prowadzone przez trenera praktyka zakupów Pana Marcina Mielniczuka.

Artykuł ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI. OPINIA O SZKOLENIU B&O NAVIGATOR

stron: 1 2 3 4 510

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń analiza IT

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.